duminică, 25 aprilie 2010

Avantaje și dezavantaje ale femeii

Odată cu dezvoltarea societății spre epoca modernă, mentalitățile în ceea ce privește imaginea femeii au cunoscut o transformare radicală. Dacă în trecut femeia era privită doar ca persoana care trebuie să aibă grijă de casă și de îngrijirea copilului, lucrurile acum stau altfel.

În ziua de azi importanța femeii a crescut vertiginos, ea are dreptul să-și alegă între carieră sau familie, sau dacă are puterea necesară să le facă pe amândouă ceea ce se întâmplă în cazul multor femei. Femeile dețin sensibilitatea care multor bărbați le lipsește iar acest lucru face din ele să devină mai bune, să aibă mai multă încredere în propriile puteri și să-și dea seama că pot merge mai departe și fără sprijinul unui bărbat. Consider că orice bărbat puternic are în spate o femeie mai puternică decât el. Există multe cazuri, în care atunci când două persoane divorțeză bărbatul își dă seama, uneori prea târziu, că nu se poate descurca fără soție văzând că în timp a devenit dependent de ea pentru că puțini bărbați calcă, spală, își gătesc poate chiar să aibă grijă de copii toate aceste responsabilități lăsându-le în seama femeilor.

Dezavantaje sunt multe în ceea ce privește femeile și aș vrea să încep cu viața politică. Femeile conduc mai puțin decât bărbații în România, și în economie, și în viața socială. Pe ansamblu, femeile reprezintă cam un sfert din totalul conducătorilor și funcținarilor superiori. În prezent nu există nici o femeie președinte, deci încă nu le este încredințată puterea absolută și din punctul meu de vedere nici în viitor nu va exista cel putin în țara noastră pentru că până ne vom considera egali în ceea ce privește statutul genului trebuie să ne dezvoltăm o cultură adecvată cu cea a Occidentului în ceea ce privește egalitatea dintre femei și bărbați. Pozițiile de conducere pe care le ocupă femeile în țara noastră sunt puține. Din cele 236 de muncipii și orașe din România, numai 2 au ca primar femei-municipiul Sighetul-Marmației și orașul Urlați. După cum se poate vedea există o discriminare în proporție destul de mare în ceea ce privește rolul femeii în viața politică.


Bibliografie:
“Femeile si puterea”, coordonator Liviu Deac, 2000, Editura 100+1 Gramar, București, pg.55/56
“Identitatea europeană”, Gretel Tartler, editura Cartea Românească, 2001,București

Un comentariu:

  1. Sunt cu soțul meu de 7 ani fără copil, eu și soțul meu am încercat tot posibilul, dar nu am avut niciun rezultat, până când am întâlnit o prietenă de-a mea foarte bună care mi-a povestit despre Dr Dawn acuna și cum a ajutat-o, i-am explicat. totul la Dr Dawn acuna dupa ce am contactat-o ​​pe Whatsapp, a promis ca ma ajuta, mi-a dat niste instructiuni pe care le-am facut perfect, spre surprinderea mea am ramas insarcinata la 2 saptamani dupa ce m-a ajutat si acum am un copil frumos acum, toate datorită Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru o soluție rapidă la problema dvs.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală.
    *Dacă vrei noroc în viața ta.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan și altele,
    : e-mail { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere